Toyota Land Cruiser V8

řady 200

Land Cruiser V8 se zřejmě bude pro evropské trhy dodávat se zcela novým dieselovým motorem 4,5 l D-4D V8 v kombinaci s 6stupňovým automatem
Diesel
Agregát vyvíjí nejvyšší točivý moment 650 Nm v rozsahu otáček 1600 až 2800 ot./min. a disponuje výkonem 210 kW při 3600 ot./min. Vůz s tímto pohonem vykazuje kombinovanou spotřebu paliva 10,2 l/100 km, což znamená 4% zlepšení oproti původnímu agregátu 4,2 TD L6, který je novým motorem nahrazen.
Benzin
Druhým agregátem v nabídce je vylepšený zážehový motor 4,7 VVT-i V8 který spolupracuje s pětistupňovou automatickou převodovkou. Tento agregát vyvíjí točivý moment 445 Nm při 3400 ot./min. a dosahuje výkonu 212 kW při 5400 ot./min. Kombinovaná spotřeba paliva benzinového motoru činí 14,4 l/100km, což představuje zlepšení o 12 %. Oba agregáty splňují emisní předpisy Euro IV.

Fotogalerie LC 200

Land cruiser disponuje systémem Crawl Control- (dodávaný v kombinaci se zážehovým motorem), jenž automaticky reguluje chod motoru a brzdy při velmi nízkých rychlostech a zabraňuje tak protáčení i blokování kol. Při jízdě v extrémně náročném terénu ovládá řidič vůz pouze otáčením volantu.

KDSS- kinetický dynamický systém zavěšení se stará o lepší stabilitu,který aktivně ovládá tyče stabilizátorů na přední i zadní nápravě pomocí dvojice hydraulických řídicích válců.

ABS-pro různé druhy terénu

VSC-systém řízení stability vozu

EBD-elektronické rozdělování brzdné síly (EBD) či až 10 airbagů.

A interier? Ten mohou novému land cruiseru závidět i ty nejluxusnější limusiny
Zahájení prodeje nového Land Cruiser 200 je stanoveno na podzim po představení na tokijském autosalonu.