NISSAN PATROL GR (I)

Technická specifikace zde

 

Společnost NISSAN zaujíma na evropském trhu offroad automobilú již delší dobu vedoucí postavení s polečně s vozy TOYOTA.Tato tradice vychází z roku1951 ,kdy se objevil úplně první NISSAN PATROL.Za ním následovala škála vozů 4x4,zahrnující patrol GR,terrano, a pick-up.

Od svého uvedení na trh  v evropě prošel celkem 4 zásadními změnami.Jednu  z nejdůležitějších v roce 88 provázelo zavedení silného turbo dieslu.

V roce 1988 získal Patrol GR ocenění za vyníkající design od japonského Ministerstva mezinárodního obchodu.V nejlepším světle se předvedl v několika náročných soutěží,Paříž-Dakar nevyjímaje.

Písečné duny,sněhem pokryté pláně,nezmapované horské cesty,brody,tady všude se cítí Patrol jako doma.

Do standartní výbavy Patrolu GR patří tón.okna,el.stahování oken,ovládání zpětného zrcátka a centrál.

Přístrojová deska ve zkratce : osvětlené zapalování,signalizace nezapnutých pásů,rychloměr s počítačem ujetých km,otáčkoměr,ukazatel paliva,teploty vody,a tlaku oleje,voltmetr,Indikace ohřívání zadního okna,pohonu 4x4,uzávěrka diferenciálu.Do ruky přesně padne i spínač dvourychlostních stěračů s plynule měnitelnou dobou cyklu a spínač jednorychlostního zadního stěrače.

Robustní rám podvozku je vyroben z vysokopevnostní oceli,je pečlivě oddělený od karoserie.Ideální řešení pro vlečení těžkých nákladů zaručuje i skvělou stabilitu,odolsnost a dlouhodobou trvanlivost vozu.A tak není problém zahlédnout PATROLA jak si dělá cestu tam kde není,jak veze dělníky na stavbu,nebo jak si veze na prázdninovou cestu velkou jachtu.

Panhardská tyč ,účinné tlumiče a stabilizátor zajišťují  maximální kontakt kol s vozovkou i v tom nejhorším terénu.

Patrol projede bez problémů 600mm hlubokou vodou.A to mluvíme o seriovém autě.Mrkněte do foto galerie kde upravený Patrol zdolavá cestu vodou a hladina je pod zrcátkyJ

Ačkoli má Patrol jen dvě základní verze,3 a 5dveř model,stěží se potkaj dva stejný Patroli.Patrol  skrývá  mnoho tváří a je jen na Vás,jakou tvář mu vyberete Vy…….

Technická specifikace zde

Zpět